Προφιλ

Λίγα λόγια για εμάς

ELTOP Surfacing your world:


Πρωτοποριακή, Αξιόπιστη και Πολυδιάστατη ένα από τα ισχυρότερα και πιο καθιερωμένα εμπορικά σήματα στην Ελλάδα.


Ιστορικό


H Eltop ιδρύθηκε το 1988 ως μια πρότυπη μονάδα παραγωγής πάγκων και πoρτών κουζίνας-ντουλάπας με τη μέθοδο postforming και έδρα το εργοστάσιο της στη Μεταμόρφωση Αττικής. Η επιχειρηματική της δράση συνδέθηκε από την αρχή με αρτιότητα στην τεχνολογική υποδομή, ποιοτικές πρώτες ύλες, απόλυτα εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό και σπουδαίες συνεργασίες.

To 2006 η εταιρία διαισθανόμενη τη πιθανή μελλοντική πτωτική πορεία της ελληνικής αγοράς και μετά από μελέτη των εναλλακτικών αγορών, προχώρησε στην ίδρυση θυγατρικής εταιρίας στη Σερβία με την επωνυμία ELTOP doo.

Το 2011 ανακοινώνεται επίσημα η ένταξη της εταιρίας στον όμιλο INTERWOOD - ΞΥΛΕΜΠΟΡΙΑ ΑΤΕΝΕ, τη μεγαλύτερη εισαγωγική εταιρία ξυλείας στην Ελλάδα, εισηγμένη στο Χ.Α με ιστορία πολλών δεκαετιών με την οποία διαφαίνεται προοπτική ισχυρής συνέργειας και σύμπνοια αξιών. Στις αρχές του επόμενου έτους η παραγωγική μονάδα μεταφέρεται στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις του ομίλου στο Καλιμπάκι Ελευσίνας, έκτασης 50 στρεμμάτων για ενεργοποίηση της συνέργειας ανάμεσα στις εταιρίες του Ομίλου και συλλογικότερη λειτουργία.

Η ELTOP μετά από σχεδόν 3 δεκαετίες συνεχών εξελίξεων και προσαρμογών, καινοτομίας και εξειδίκευσης παρουσιάζεται δυνατή και έτοιμη να ανταποκριθεί με αποφασιστικότητα και διορατικότητα στις απαιτήσεις της αγοράς και των καιρών γενικότερα.


Οι πρώτες ύλες και η διαδικασία παραγωγής


Το όνομα της Εltop είναι από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της συνυφασμένο με την αναβαθμισμένη ποιότητα πρώτων υλών, με τελευταίας τεχνολογίας "φρέσκα" και πρωτοπόρα υλικά και πολύ δυνατό προφίλ εξυπηρέτησης. Φιλοσοφία της το τρίπτυχο καινοτομία, δυναμισμός & ισχυρές ανθρώπινες σχέσεις.

Γι' αυτό το λόγο συνεργάστηκε με την Formica Co. τη μεγαλύτερη παραγωγό Laminate στο κόσμο που φέτος κλείνει και γιορτάζει τα 100 χρόνια λειτουργίας της. Παράλληλα η εταιρία μας σύναψε συνεργασίες με τις πιο σημαντικές δυνάμεις στην παραγωγή HPL αλλά και των άλλων α' υλών που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή, όπως για τη μοριοσανίδα, για τη μελαμίνη, για τις κόλλες της κ.α. Ενδεικτικά, αναφέρουμε τις: Arpa, Sprela, Smart, Getalit, Cleaf, Kronospan, κ.α.

Η εταιρία εφαρμόζει σύστημα διασφάλισης ποιότητας ISO 9001:2000 ενώ η πολιτική "Ολικής Ποιότητας" αποτελεί περισσότερο δόγμα παρά απλό σύνθημα για την εταιρία και τους εργαζόμενους της. Ακολουθεί με προσήλωση τις αρχές της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και επενδύει υποστηρίζοντας τη συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού της διατηρώντας σταθερά εξαιρετικό επίπεδο υπηρεσιών.

Με επενδύσεις που ξεπέρασαν την διετία 2002-2005 τα 2 εκατ. ευρώ, αποτελεί τη μεγαλύτερη εξειδικευμένη ελληνική εταιρία παραγωγής ημιέτοιμων μερών επίπλων. Η ELTOP απασχολεί 35 εξειδικευμένους εργαζόμενους που στεγάζονται σε 5000 ιδιόκτητα τετρ.μέτρα του ομίλου.


Τα προϊόντα


Η βάση των πωλήσεων της Εltop αποτελείται από την γκάμα των προϊόντων που η ίδια παράγει στις εγκαταστάσεις της στην Ελευσίνα και αποτελούν κατά κύριο λόγο ημιέτοιμα μέρη επίπλων κουζίνας, ντουλάπας, μπάνιου κά. Το δίκτυο διανομής τους καλύπτει ολόκληρη την Ελλάδα.

Από το 2010 η εταιρία σε συνεργασία με τη FORMICA παρουσιάζει στην ελληνική αγορά το προϊόν COMPACTOP: τον πρώτο πάγκο κουζίνας από μασίφ βακελίτη 12mm (Compact High Pressure Laminate) σε μια συλλογή 24 χρωμάτων. Διαβλέποντας τις δυνατότητες αυτού του υλικού προχωράει στη δημιουργία νέων προϊόντικών σειρών με βάση το Compact HPL: από το 2015 Cubicals, Lockers και από το 2016 και COMPACTOP για καπάκια τραπεζιών για τις ανάγκες του κλάδου HO.RE.CA.

Με τις συνεργασίες που έχει αναπτύξει η ELTOP με τους μεγαλύτερους παραγωγούς HPL στο κόσμο μπορεί και προσφέρει τη τελευταία λέξη της μόδας και της τεχνολογίας τόσο στην επιφάνεια όσο και στην αντοχή του COMPACT HPL για όλες αυτές τις χρήσεις.


Το μέλλον


Έχοντας εντοπίσει έγκαιρα την επερχόμενη πτώση ζήτησης, η εταιρία έχει επεκταθεί στην Κύπρο, στην Αλβανία, στη Βουλγαρία, στη Σερβία, στη Βοσνία-Ερζεγοβίνη, στο Κόσοβο, και ήδη προγραμματίζει αντίστοιχη ανάπτυξη στις αγορές της Μέσης Ανατολής. Από το 2013 ένα 10% του συνολικού τζίρου προήλθε από τις πωλήσεις στο εξωτερικό.